donderdag 14 januari 2016

De sale loopt, denk ik, alweer aardig op zijn eind. Toch wil ik jullie nog even snel mijn top 7 laten zien van een van mijn favoriete winkel, The Body Shop. Dit zijn de producten die ik zou aanbevelen en zelf met veel liefde gebruik.

Wil je meer weten, klik dan even verder!




1. Vineyard Peach Shower Gel (250ml)
Deze ruimt zo lekker zoet en tegelijk fris. Iedereen die de Spice girls lolly's nog kent, zo ruikt deze douchegel .m
Van €7 naar €3,50

2. White Musk Smoky Rose Eau de Toilette (60ml)
Deze Eau de Toilette ruikt heel warm en rokerig. Normaal helemaal geen geur voor mij maar deze vind ik zo lekker! Dat ie nu in de sale is betekent hopelijk niet dat de geur gaat verdwijnen...
Van €31 naar €16,50

3. Olive Body Butter (400ml)
De beste Body Butter die ik ooit heb geprobeerd. Voelt fris, maar heel verzorgend. En de geur is ook nog eens heel lekker!
Van €32 naar €20

4. Glazed Apple Shower Gel (250ml)
Het lekkerst geurende product van de seasonals collectie. Heerlijk zoet, maar niet misselijk makend zoet. Er zit ook een fris randje aan. Zeker een aanrader!!
Van €7 naar €3,50

5. Mango Treats
Een mini giftsetje met daarin een mini shower gel, een mini bodylotion en een mini douche puff en dat allemaal in de zoete geur van rijpe mango! Naja de puff niet dan, maar goed jullie snappen me 😉
Van €8 naar €5,60

6. Passion Fruit Shower Gel (250ml)
Dit is mijn all time favorite douchegel! Heel zomers en heb er denk ik ook al 3 flessen van leeg gemaakt. Dit is mijn grootste aanrader.
Van €7 naar 3,50

7. Fuji Green Tea Festive Picks
Een relatief nieuwe geur binnen the body shop, maar zeker een aanrader. Dit is een geschenkverpakking en bevat een shower gel (250ml), body butter (50ml), body scrub (50ml), een zeep (100gr) en een mini douche puff.
Van €25 naar €17,50
 Ik zie net dat de Fuji Green Tea Festive Pick uit de sale is gehaald op hun website. Ik heb geen idee of dat in de winkels ook zo is.

Ik hoop dat alles nog op voorraad is, online of in een winkel. In ieder geval wens ik jullie veel winkel plezier!

Happy Shopping!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen