donderdag 28 januari 2016

Prachtige liefdesliedjes

Muziek is heel belangrijk in mijn leven. Vaak kun je aan de muziek die ik luister horen hoe ik me voel. Linkin Park als ik boos ben of  Let it be van The Beatles als ik mijn moeder mis en zo zijn er nog veel meer nummers of muzieksoorten die er passen bij mijn mood. Vandaag deel ik 5 van mijn favoriete liefdesliedjes. Liefde is het beste gevoel van de wereld. Liefde voor je partner, maar ook voor familie en vrienden. Mijn beste en leukste dagen zijn de dagen die ik door breng met de mensen waar ik van hou.

Benieuwd  welke nummers ik luister als ik me geliefd of verliefd voel? Klik dan even verder!

Try - P!nk
Natuurlijk begin ik met een nummer van mijn favoriete zangeres, P!nk. Dit nummer is zo indringend en zeker met de clip erbij. Soms moet je zo hard vechten voor de liefde, maar je blijft het toch proberen.


Make you feel my love - Adele
Adele, de zangeres met de meeste soul in haar stem. Geweldige zangeres en geweldige nummers.


Dat komt door jou - Guus Meeuwis
Guus Meeuwis heeft zoveel mooie liefdesliedjes gemaakt, maar koos toch voor deze. Zo lief....


Als de liefde niet bestond - Toon Hermans
Misschien een beetje verdrietig, maar wel zo waar. Waar zou de wereld zijn zonder liefde?


Stille Liefde - Simone Kleinsma
Dit nummer gaat over pure liefde. De liefde tussen iemand die doof is en iemand die kan horen. Zo'n puur liedje.


Zo dit waren vijf van mijn favoriete liefdesliedjes. Ik hoop dat jullie er net zo van genoten hebben dan ik.

Wat is jullie ultieme liefdesliedje? Laat het me weten in een reactie hieronder en misschien kom ik zo zelf nog een mooi nummer tegen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen