dinsdag 16 augustus 2016

News Flash! #1

Super nieuws vanuit het Urban Decay kamp! Er komt een gloed nieuw Naked palette aan!!!

Wil je meer weten, klik dan even verder.

Urban Decay komt met een nieuw Naked palette bestaande uit alleen maar matte kleuren. Ze hadden natuurlijk al de Naked Basis en de Naked Basics 2, maar nu is er een nieuw palette met 12 compleet nieuwe matte oogschaduws. Deze palette draagt de naam, Naked Ultimate Basics. Ik werd erg enthousiast van het nieuws! 

Bron: Popsugar.com



Bron: Popsugar.com

Bron: Popsugar.com

Ik heb wel een paar kritiek puntjes bij de eerste beelden. Ten eerste vind ik, ondanks dat ik het wel mooi vind, het erg jammer dat ze voor een vierkante palette hebben gekozen. Ik had het mooier en handiger gevonden als ze deze ook gewoon rechthoekig hadden gedaan, net zoals de andere Naked palettes.
Ten tweede vind ik dat er wel erg veel lichte kleuren in zitten. Er zijn 6 lichte en 6 donkere kleuren. Op zich netjes verdeeld, maar persoonlijk gebruik ik vaker wat donkere kleuren. Al is dat natuurlijk heel persoonlijk. 
Buiten deze twee puntjes ben ik erg benieuwd en kan dan ook niet wachten. Helaas moet dat nog wel even. In Amerika komt de palette 18 september uit.

Edit: De palette is te koop bij de ICI Paris XL en kost €51.90

Zijn jullie ook zo benieuwd naar de nieuwste toevoeging van de Naked serie?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen